Nieuwsberichten

Als groeibedrijf zijn wij steeds in de weer om nieuwe uitdagingen aan te gaan.

Quares preferred partner in Design & Build voor C&A

Calendar icon07 mei 2018

C&A streeft ernaar om hun klanten ‘elke dag een bijzondere ervaring’ aan te bieden. Dit doen zij door zowel te investeren in hun “clicks” als in hun “bricks”. 2018 is voor hen de start van een grote implementatie wave van hun nieuwe winkelconcept, waarbij de focus ligt op een lichte en moderne touch.

Opstart Parkmanagement Dilbeek

Calendar icon29 maart 2018

Gisteren vond de informatiesessie voor de opstart van bedrijventerreinmanagement te Dilbeek plaats in het Gossethotel. De gemeente Dilbeek verkreeg subsidie van de Provincie Vlaams Brabant voor de opstart van een duurzaam beheer van de vele industriezones die Dilbeek telt. We kunnen spreken van een talrijke opkomst, maar liefst 40 bedrijven daagden op om te luisteren naar wat parkmanagement hen te bieden heeft.

(Onder)neem een koffie met Vlaio op Industrie Mechelen Noord

Calendar icon16 maart 2018

Op 14 maart kwam Vlaio met zijn nieuwe campagne “Blijf niet zitten met je ondernemersvragen”, begeleid van een koffietruck met heerlijke koffie en lekkere koekjes naar Mechelen Noord. Om 10u vond er in Mechelen Campus een kick-off persconferentie plaats met speeches van onder meer Minister van werk en economie Philippe Muyters, Administrateur-generaal VLAIO Bernard De Potter. Eveneens VOKA, Unizo en Flanders Food richtten kort het woord tot de geïnteresseerde bedrijven en de pers.

Quares scoort hoog

Calendar icon30 januari 2018

Het vakblad Expertise News sloot 2017 af met de uitgave van haar jaarlijkse Property Management enquête.

Tom&Co kiest Quares als Property Manager

Calendar icon09 juni 2017

Tom&Co, marktleider in het dierenwinkelsegment, kiest voor een samenwerking met vastgoedspecialist Quares.

Quares faciliteert Thomas Cook

Calendar icon26 april 2017

Facility Management van Quares breidt haar klantenportefeuille uit met een mooie opdracht.

Dagvers wordt 'preferred partner' van Quares

Calendar icon18 april 2017

Dagvers en Quares delen een duurzaamheidsvisie. Ze willen samen bijdragen aan de work-life balance van de medewerkers die werken in de bedrijvenparken waar Quares instaat voor het parkbeheer.

Quares strikt beheersopdracht in Antwerpse haven

Calendar icon01 december 2016

Het Quares Property Management team werd aangesteld als nieuwe administratieve en financiële beheerder voor het gebouw Atlantic House.

Quares ontwerpt inrichting kantoor en showroom voor Toshiba

Calendar icon29 juni 2016

Quares is door Toshiba aangesteld als Project Manager voor het ontwerp en de coördinatie van de inrichting van het nieuwe kantoor en showroom in Zellik, alsook de organisatie van de verhuisbeweging.

Quares nu ook actief in de hotelsector

Calendar icon23 juni 2016

Quares is aangesteld als Technical Facility Manager voor de Belgische hotelportfolio van de Duitse investeringsmaatschappij Union Investment. Momenteel bevat deze portfolio de hotels Motel One en de Radisson Blu Royal in Brussel. Dankzij deze aanstelling breidt Quares Facility Management, die reeds actief is binnen retail, kantoren en logistiek, haar dienstverlening verder uit naar de hotelsector.

Scapa besteedt facilitair beheer uit aan Quares

Calendar icon11 februari 2016

Scapa Belgium heeft het beheer van hun 28 winkels en hoofdzetel toevertrouwd aan Quares. De facility management divisie van Quares faciliteert het high-end fashion merk middels het aanbieden van een 24/7 service desk. De winkels kunnen daarbij ten allen tijde hun technische en facilitaire problemen melden. Quares staat achteraf in voor de aansturing en opvolging van de nodige interventies.

Quares neemt beheertak Knight Frank België over

Calendar icon28 januari 2016

Quares, een van de marktleiders op het gebied van beheer van professioneel vastgoed, kondigt de overname van de beheertak van Knight Frank België aan. Door deze acquisitie zal Quares haar positie op de Brusselse kantorenmarkt versterken, alsook haar expertise in duurzaam beheer verder uitbreiden.

Het belang van duurzaam onderhoudsmanagement

Calendar icon27 februari 2014

Het beheer van gebouwen heeft het afgelopen decennium een ware revolutie ondergaan. Vandaag ligt de focus meer en meer op duurzaam onderhoudsmanagement in de brede zin van het woord. Met het woord duurzaam komt vaak milieuvriendelijkheid in beeld, echter duurzaamheid dekt een ruimere piste. Doordacht investeren met een lange termijn vizier heeft hierbij zeker de prioriteit. Want ook dat is duurzaamheid: beslissingen nemen die niet meteen resultaat opleveren maar op de lange termijn solide kostenbesparingen en kwaliteitsverbeteringen met zich meebrengen.

Zo creëert facilitair beheer een unieke meerwaarde!

Calendar icon06 februari 2014

Of het nu om een multinational gaat of een kmo, professioneel facilitair beheer is een must voor elke onderneming. Het leidt niet alleen tot efficiëntieverbeteringen, maar ook tot besparingen en meer duurzaamheid. De meerwaarde van facilitair beheer beperkt zich namelijk niet tot één domein maar bestrijkt meerdere bedrijfsniveaus. Een overzicht!

Hoe ziet het takenpakket van een facility coördinator eruit?

Calendar icon16 januari 2014

De facility coördinator krijgt almaar vaker een vaste stek binnen het organigram van een onderneming. Zowat alle werknemers komen er rechtstreeks of onrechtstreeks mee in contact. Toch weet niet iedereen wat de functie van facility coördinator precies inhoudt. Wat is zijn meerwaarde en waar is hij verantwoordelijk voor?

Verhuismanagement: met een gerust hart verhuizen

Calendar icon20 december 2013

Bij verhuizen komt heel wat kijken. Vooral voor ondernemingen wordt het al snel een hele opgave. Met de sturing en expertise van een verhuismanager zal uw verhuisproject daarentegen soepel en zonder problemen verlopen. Een verhuismanager en/of verhuiscoördinator is dus zeker geen overbodige luxe. Zo kan u zich als ondernemer maximaal blijven toeleggen op uw corebusiness zonder kostbare energie te verkwisten aan het coördineren van de verhuizing. Bij een verhuismanager is uw bedrijfsverhuizing in goede handen!

Professioneel vastgoed management: dit zijn de voordelen!

Calendar icon22 november 2013

Heb je geïnvesteerd in een commercieel gebouw (logistiek, kantoren, retail)? Dan heb je er alle baat bij om het beheer uit te besteden aan een professionele vastgoedbeheerder. Een professionele vastgoedbeheerder is een expert ter zake die zijn kennis en ervaring gebruikt om het vastgoed management zo efficiënt mogelijk te uitvoeren. Op die manier word je zelf niet overstelpt met papierwerk en beheerderstaken en haal je toch het hoogste rendement uit je vastgoedinvestering.

De taken van de technisch vastgoedbeheerder

Calendar icon22 oktober 2013

Technisch vastgoedbeheer zorgt ervoor dat het pand in goede staat blijft en is dus van groot belang voor het behoud van de vastgoedwaarde. Technisch vastgoedbeheer is echter een vak apart en vereist een grondige kennis van inkopen, techniek, de markt en processen. Daarnaast is een basiskennis bouwrecht absoluut noodzakelijk. Ontdek wat het takenpakket van een technisch vastgoedbeheerder zoal inhoudt.

Duurzame bedrijventerreinen zijn de toekomst

Calendar icon08 oktober 2013

Bedrijventerreinen zijn economisch onmisbaar,. en kunnen daar en boven bijdragen aan een betere leefomgeving. Duurzame bedrijventerreinen bieden bijvoorbeeld heel wat mogelijkheden voor een groenere toekomst met aandacht voor het milieu.

Deze website maakt gebruik van cookies om uw surfervaring op deze website makkelijker te maken.